Besviken

Jag måste bara få skriva av mig litegrann för jag blev så besviken igår. I onsdags förra veckan tackade jag nej till platsen på barnmorskeprogrammet för att söka uppskov. Jag hade mailat och ringt både till studievägledaren och personen som håller i studielönerna. Igår ringde studielöns-kvinnan upp mig. Gissa vad hon sa?! Jo ungefär såhär sa hon. "Om jag förstår det rätt så har du börjat på barnmorskeprogrammet och är intresserad av studielön. Vi vill jättegärna träffa dig". Sen fortsatte hon och berättade att dom hade tillsatt 7/8 platser och att jag hade kunnat få den sista. Alltså jag orkar inte. Litegrann ångrar jag mig nu samtidigt som jag hade behövt mental förberedelse. Så nu hoppas jag innerligt att den här chansen kommer åter och att dom fortsätter att erbjuda studielön till 100%. Håll era tummar för mig. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback