Sportlovet

Sportlovet blev väl inte riktigt som vi tänkt oss pga vädret. Jag är sååå avis på alla som är i fjällen och åker skidor. Längtar verkligen tillbaka. Bästa bästa bästa jag. Och jag blev så glad igår när vi pratade om fjällen och Milian sa "Ja, det är nog det roligaste som finns".  Jag hoppas innerligt att vi hinner med någon skiddag till innan snön är borta i kungsberget eller Romme. Som det ser ut nu är helgerna fullproppade så kanske inte att det går. Men vi får se. 

Vi har inte gjort så mycket egentligen. I onsdags skulle vi ha åkt skridskor men då fick vi tid på bvc ist för jag trodde att Nelion hade fått scharlakansfeber. Men jag var nog bara lite nojig för han hade väl egentligen bara flagnat under fötterna som symtom. Och lite utslag. Däremot klagade han på ont i munnen. Men det verkade inte komma från halsen. I mpndags var ju barnen med mamma och sov kvar. Junelle sov kvar även på tisdagen. Sedan dess har hon tjatat efter att åka dit igen.  Så ikväll skulle hon åka dit men det slutade med att Tobias skjutsade dit allihopa. Haha. Jag strosade runt på Gränby en stund innan dagens träningspass och köpte några presenter. Sen hämtade tobias upp mig efter att han lämnat av dom och nu sitter jag här alldeles själv i soffan medan Tobias är och tränar. Tobias ska hämta barnen imorgonbittti. Junelle ska eventuellt vara kvar med mormor på jobbet. Jag jobbar imorgon. Så nu ska jag kolla på mästerkocken innan jag lägger mig. Vad gör ni i helgen? 

Sov gott! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback