Lång vecka

Idag känner jag mig nere, nästan lite deprimerad. Jag har svårt att hitta glädje och känner mig lättirriterad. Veckan har varit lång med massor med spyor och säkert har jag tvättat 20 maskiner de senaste dagarna. Jag känner mig också ledsen för att det aldrig har blivit någon vinter. Känner mig lixom rånad på något vis. Jag har nog aldrig tänkt på hur mycket Kag älskar vinter och snö förut som jag gjort i år när det inte blivit någon. Inte nig med detta så har jag jobbat min jourhelg i helgen. Det bästa med att jobba helg är att jag tycker det är svinroligt och det näst bästa är att det är 9 veckor kvar till nästa gång. Så med andra ord är jag ledig i 8 helger nu. Så skönt. Dessutom valde jag att ta 2 av mina 3 lediga dagar efter helgen istället då det är sportlov. Det har iaf varit en sviiiinbra helg på jobbet. Allting har flutit på i perfekt tempo. Och igår hann jag även vara med på Mathildas babyshower en stund. Jsg som har varit så ledsen för jag varit inställd på stt missa den. Men jag hann! Och den var helt fantastiskt anordnad. Magiskt fint. Igårkväll kom Tommy och Marie hit och firade tobias i efterskott. De hade med sig en present som var både till mig och Tobias. En tidig 30-årspresent. Som vanligt är dom hemlighetsfulla så vi fick bara veta ett datum och att vi ska ordna barnvakt. Spännade att se vad dom hittat på. Så roligt. 

Barnen har sportlov nu. Ikväll skjutsade jag ut dom till mamma i björklinge då dom ska vara med henne på jobbet imorgon. Eller ja, mamma har tagit med sig jobbet hem. Tisdag och onsdag ska vi hitta på några sportiga aktiviteter men då vädret är som det är har jag ingen aning om vad vi sk göra. Tips mottages tacksamt. Absolut inte lekland eller badhus. Big No No. Utomhusaktiviteter är ett plus. Fler än jag som alltid mår dåligt när barnen inte är hemma? Det är tyst, lugnt och SKITTRÅKIGT. Nej, usch. Jag trivs inte alls såhär. Vill ha dom hemma alltid alltid alltid. Jag får på riktigt ångest. Och då har jag haft panikångest så jag vet hur det känns att ha ångest. Det är ett starkt ord. 

Jag har inte riktigt kommit in i träningsflowet än men jag hållet igång minst 3 gånger i veckan iaf. Jag har 2 utmaningar framför mig och den ena är 100 pass innan midsommar och det andra är gropen extreme den 16/5. Dock har vi inte anmält laget ännu men förhoppningvis kommer det bli av. Så jag hoppas att det ska ge mig motivation. Just nu har jag ingen. Tyvärr. Tror att deppiga jag bottnar mycket i att jag inte känner motivation till träningen. Så där ska det bli bättring! Hörs en annan dag. Godnatt 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback