Bröllopsplaner

Jag går i bröllopstankar var och varannan dag. Men jag fastnar i olika saker och just nu har jag fastnat i andras bröllop. Vi har 2 bröllop att se fram emot i sommar och planeringen inför detta är redan igång. Så när ska man hinna tänka på sitt eget? Som vi inte ens vet om det kommer att bli av. Vi har fortfarande inte klar bild för oss hur vi vill ha det. Och då är det ju svårt.  Så just nu får planerna gå till andras bröllop haha. Vi har bättre förutsättningar att spara pengar nu när vi jobbar 180% tillsammans. Men sparningen går i första hand till barnens konton och till våran pension. Så vi får helt enkelt se hur långt borta ett bröllop är för oss och om jag någonsin kommer få mitt drömbröllop (som jag inte ens vet nu hur det ser ut?). Hade gärna gått på bröllopsmässan i helgen men hade inte möjlighet. 

Idag har jag varit på babyshower för en väldigt väldigt fin vän. Så glad att jag blev bjuden. Det var fint anordnat och Malin blev så överraskad och glad. Mina fina vän som har jobbat som barnmorska i 2 år redan, galet?! Ska bli så kul när bebisen kommer. Så spännande 😍 Sen har vi firat Camilla och Niclas nu på kvällen innan det var dags för mello. Jag tycker att det känns lite sisådär att vi bokat biljetter till finalen för bidragen i år är ju faktiskt inte helt i min smak. Tyvärr. Men barnen har några favoriter och det är ju för deras skull vi gör detta. Jag har aldrig varit något mellofan. Nu ska jag sova. Gonatt på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback