AW

Jag har precis kommit hem från en helt awazing kväll med kollegorna på klang. Det blev kanske lite mycket alkohol men vi hade väldigt trevligt. Tyvärr är min röst fortfarande dålig, annars hade nog kvällen blivit längre. 

På söndag fyller Milian 6 år. Det är en väldigt väldigt speciell dag. För 6 år sedan föddes han och just då råkade det vara fars dag. På söndag är det fars dag igen och första gången sedan Milian föddes är det just på hans födelsedag. Det är så stort för mig. I år har jag alltså köpt presenter både till Milian och till Milians pappa på fars dag. Så det är väldigt värt att fira på söndag. En stor dag med mycket känslor. Imorgon är det barnkalas och på söndag ska vi fira med närmaste familjen. Trevlig helg alla! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback