Måndag igen

Helgen är över och den var väldigt lugn och skön. I fredags kom Ronja, Tomas och barnen hit och vi grillade hamburgare. Det var härligt väder och vi satt ute hela kvällen. I lördags påbörjade vi staketbygget innan vi åkte till björklinge för middag och eurovision. Och fy vilken rysare det blev. Tyckte så synd om John. Milian hade bestämt sig att han skulle vara vaken och se vem som vann. Men han slocknade en timme innan, stackarn. Han hade till och med laddat upp och sovit middag. Älskling, så himla inne i det. Vi sov kvar i björklinge och åkte hem efter frukosten för att fortsätta staketbygget. När det var klart byggde Tobias även en låda till mina majs så nu har äntligen dom kommit ut också. Det blev så himla bra iaf, både staketet och lådan. Det var varit så skönt att vara två och bara vara hemma och greja mestadels. Nästa helg ska Tobias jobba igen. 

På torsdag går barnen sista dagen på förskolan bortsett från avslutningen. Det är med andra ord sommar nu (?!). Sjukt vad tiden gått fort! Idag har vi haft 23 grader och sol, så himla skönt och varit ute hela dagen. Jag i bikini och barnen i badkläder och sprungit i vattenspridaren. Imorgon är det fotbollsträning, på onsdag ska vi till skolan och hälsa på och däremellan lite annat smått och gott. 

Ikväll cyklade jag ner på stan för att träna. Hur underbart som helst med över 20 grader efter klockan 19. Jag provade ett nytt pass som hette Power, det var verkligen min grej. En riktig genomkörare så vi får väl se hur mamma-passet går imorgon, haha. Nu ska jag fortsätta mitt letande efter fina klänningar inför sommarens bröllop. Godnatt 



(null)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback