Ångest

Usch fy och blä. Igår morse hittade jag en fästing på Nelion i nacken. Och att det var just han som fick den oroar mig så himla mycket då han endast har fått sin första dos vaccin än. Nästa ska tas om ca 2 veckor. Så han har inget skydd mot TBE nu och jag är livrädd. Är så himla orolig. Minsta lilla feber eller tecken på sjukdom så kommer jag åka till barnakuten på stubben. Vill bara spola fram tiden i 2 veckor nu så han får ta sprutan. Jag fattar inte hur han har kunnat få denna fästing när vi bara varit hemma och hos mormor och morfar. Ingenstans i skogen eller i högt gräs. Men dom finns väl överallt, dom vidriga små krypen. Ryser i hela kroppen när jag tänker på dom... Sånt här ger mig så mycket ångest, vill bara gräva ner mig....  
Postat av: Hanna

Åå Sally hade en för drygt en månad sen hon också 😩 så äckliga djur!

Svar: Men fy! Hoppas dom klarar sig från smittor ❤️🙏
Emelie Ericsson

2019-05-22 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback