Barnloppis

Nu är barnloppishelgen äntligen över! Och jag är verkligen sååå nöjd med resultatet. Både med försäljningen och med inköpen. Imorse var jag framme vid loppisen prick en timme innan öppning så jag kom bland dom första. Jag insåg när jag väl kom in att det inte var värt att köa så länge för dom finaste ytterkläderna måste ha gått till volontärerna även denna gång. Men bland kläderna hittade jag lite smått och gott så jag känner mig nöjd ändå. Jag hade inga som helst förväntningar på försäljningen då det var första gången jag sålde på loppis. Men det gick ju verkligen bra. Igår fixk jag tillbaka ca 1000 kr och idag ca 2000 kr så alltså 3000 kr. Så nöjd! Och då blev inga utav dom dyra sakerna sålda såsom Babynest och gåbil så dom ska jag försöka ytterligare en gång till med på Facebook. 

Idag fick jag gå själv utan barnen och det var så mycket roligare då eftersom jag verkligen hann rota bland alla kläderna och hitta någonting fint. Sist så stressade jag bara igenom och hittade ingenting. Dessutom är det så otroligt trångt så det är inge roligt alls för barnen ändå. 

Jag har fyndas massor i helgen. Inte nog med loppis-fynden så har jag fyndat 5 par träningstights som dom sålde ut på actic för 50 kr styck. Lite udda mönster/färger men ändå sjukt bra modell från icaniwill. Jag som bara har haft svarta och grå innan. Så detta kändes så värt för mig. Älskar verkligen träningskläder och det är typ det enda jag använder i vardagen. Hellre träningstights än mjukisbyxor. Så nu har jag blivit ännu mera peppad på träning! Veckoplaneringen är nyligen skriven, dock har jag ont i halsen och är rinnig i ögon/näsa så jag är rädd att den kommer bli ruckad. Vad har ni för veckoplaner? Vad/hur tränar ni? Med/utan barn? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback