#hannashippa190608

Vilken dag det var igår! Vi överraskade våran kära underbara Hanna hemma hos henne med att storma hennes lägenhet vid 10.30. Enligt hennes syster så hade hon flera lördagar i rad gjort sig iordning varje lördagmorgon i flera veckor för att detta eventuellt skulle kunna inträffa. Så roligt. Iaf så trodde Hanna att hennes svärföräldrar från Gotland plingade på dörren. Stackarn. Hon var jättenervös. Så hon blev lättad när det var vi, haha. Skämt och sido. Vi skålade med bubbel och tog och sedan vidare till centralen för att ta tåget till Sthlm. Väl framme i Sthlm och parken där vi skulle äta lunch slöt resten av tjejerna upp. Vi blev sammanlagt 21 stycken och Hanna grät av lycka när hon träffade sina kompisar som hon inte sätt på flera åt. Sån lycka. Efter lunchen var det dags för att byta om till träningskläder inför bumperballen. Vi fick riktigt med motion genom Sthlm och inte nog med detta på bumperballen. Det var sååå jobbigt men så himla kul. Jag fick verkligen gräva fram mina gamla hockeykunskaper. Det var massa tacklingar och balans. Sjukt kul. Sen tog vi oss vidare dit vi skulle äta och spendera resten av kvällen. På ett kontor mitt i centrala stockholm. Det var så perfekt så det kunde inte bli bättre. Och maten var awesome. Där duschade vi, gjordes oss ordning för kvällen, drack massa drinkar, åt tårta, lekte lekar osv. Väldigt trevligt. Trots att jag drack kanske 6-7 glas bubbel, 2 glas rödvin, 2 drinkar och 1 gin long drink så kände jag mig rätt nykter vid 23-tiden. Sen blev det dags för utgång och det bjöds på shots, bubbel, drinkar osv men jag drack inget av det och är sååå glad för det idag. Jag bytte ut allting (förutom första glaset bubbel) mot vatten. Sen tog jag även resorb under kvällen. Så det blev en så bra kväll. Jag kände mig aldrig onykter och orkade dansa på enda till 03. Så himla kul att dansa tillsammans med 15 andra galna tjejen! Bästa bästa utgången nånsin typ! Hanna var dessutom i sitt esse och var så sjukt laddad. Hon stod på sofforna och dansade i flera timmar. Underbart med andra ord. Det var en väldigt fin dag som jag trodde skulle bli mycket galnare än vad den blev. Så jag är nöjd. Vi fick även skjuts hem så jag låg i sängen 04 och fick sova till 11 idag. Så tacksamt. 

I torsdags överraskade vi även våran underbara Mathilda som ska få en svorsk om en månad. Även då var vi säkert 20 stycken och det blev massa tårar även denna dag. Jag är så, så otroligt glad för alla dessa fina underbara vänner jag har. Hur lycklig är jag inte? Inte fasen är det många som fått växa upp på detta vis och fortfarande har vännerna runt hörnet när dom behövs. Trots att vi ses sällan så känns det alltid som att vi ses varje dag och har alltid lika kul. Så undrrbart. Tack livet för alla dessa goa härliga tjejer. Älskar allihopa massor. Så tacksam. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback