Fullspäckad vecka

Helgen lider mot sitt slut och denna helg har vi fått massor gjort. Vi har hunnit städa bilen invändigt, putsat alla fönster, städat både uppe och nere, planterat lite sommarblommor på framsidan, rensat klart min garderob, varit på 4H och även byggt klart "grinden" här hemma. Så nu kan inte mini smita någonstans. Hoppas jag. Han slutar aldrig förvåna så vi får väl se. Vi har även hunnit vara på middag hos svärfar och Marie. Där fick vi stoppa egen korv som vi sedan grillade. Helt ärligt så tyckte inte jag att den var så god. Men smaken är ju som baken. Vi gjorde även egen kebab och även där tyckte jag samma. Idag har jag och Junelle varit iväg några timmar på lite roligheter och i veckan som kommer väntar massa kul.  Imorgon och på tisdag ska vi till förskolan och öva till avslutningen. På onsdag måste jag fixa inför torsdagen och på fredag måste jag fixa inför lördagen. Och mellan allt detta ska jag hinna träna. Men jag måste dra ner på kraven denna vecka då den är så pass fullspäckad. Så hinner jag träna 3 ggr denna vecka är jag nöjd. 

Det ser ut att bli sommarvärme i veckan. Tips på bra solkräm till barnen? Vill helst ha en spray? Behöver även tips på sandaler till Nelion med stängd tå? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback