ATC

Alltså hallå?! Hur kan jag ha missat något så roligt som ATC-passet på actic. Det var verkligen min typ av träning och när jag trodde att vi var färdiga och jag skulle gå och kräkas var det värsta kvar. Haha. Jag trodde jag skulle dö men är sååå nöjd. Kände mig stark igenom hela passet och i nästan alla övningar förutom magövningarna. Så sinnesjukt kul! Tråkigt nog var det sista passet innan sommaren så det dröjer till samma pass med samma instruktör. Eventuellt får jag plats på ett liknande pass nästa måndag fast med en annan instruktör. Jag tror att denna typ av träning kanske liknar crossfit lite och det är jag så sugen på fast jag tycker det är lite dyrt. Kanske blir det sen när jag börjat jobba igen. Det återstår att se. Jag är iaf väldigt nöjd med den sista tidens träning. Jag har uppfyllt mina mål varje vecka och förra veckan kom jag upp i 23 km trots att jag hade en väldigt fullspäckad vecka. Dessutom sprang jag milen som kan vara det värsta jag vet. Jag är absolut ingen långdistanslöpare. För mig räcker det bra med 5 km. Därför var jag faktiskt rätt chockad själv igår över hur pass mycket jag orkade när jag kollade på elitinnebandyspelarna från Storvreta som var med. Trodde aldrig att jag skulle palla men det gick över förväntan bra. Hur går träningen för er?  Ni som fött flera barn, känner ni er starka i magen och klarar av de flesta magövningar? 

Äntligen har vi bokat våran första destination för sommaren. Det blir 4 nätter på Västerviks camping och Astrid Lindgrens värld. Ska bli så mysigt och dessutom att kusinerna följer med. Så roligt för barnen. Veckan som kommer är återigen fullt planerad. Idag har vi varit och övat inför avslutningen på fredag, imorgon ska vi träffa Lotta, Kicki och Maggan och barnen. På torsdag ska Isak vara här på förmiddagen medan hans mamma är på inskolningssamtal i skolan. Och på fredag är avslutningen. Tobias ska jobba hela helgen så vi får se vad vi hittar på då. Vad ska ni göra i helgen? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback