Fynd

Jag är så nöjd med mina senaste rea/loppis-fynd. För några dagar sedan fyndade jag ett par vattentäta skor till Mille från kavat för endast 360 kr. Happy! Har ännu inte hämtat ut dom på posten så hoppas att storleken ska passa. Borde göra det om innermåttet stämmer med storleksguiden. Vi har äntligen efter 5 år köpt en måttsticka till barnens fötter haha. Det var på tiden. Idag gjorde jag ett ännu bättre fynd. Bästa på länge till och med. Hela vintern har jag letat runt på både tradera, marketplace och blocket efter en jacka. Den som jag ångrar ihjäl mig att jag aldrig köpte till Mille. Men igår hittade jag den äntligen och dessutom i rätt storlek för nästa vinter. Inte nog med detta så sålde personen i fråga täckbyxor till också, snorbilligt enligt mig. Så nu är jag förväntansfull på skicket när grejerna kommer.  Jag har även hittat ett par begagnade slalomskidor med pjäxor som borde passa Junelle nästa år. Lite stora i år men funkar säkert nu också. Vill så gärna hitta till Mille också så letar vidare efter det. 

Imorgon ska Mille på kalas mitt på dagen och mot kvällen ska vi kolla på morfars innebandymatch som han ska döma. Annars blir det bara till att lands hemma efter resan med allt vad det innebär med tvätt, upppackning osv. Tobias är inget bättre i ryggen då han legat i influensa och inte kunnat rehaba som han borde ha gjort. Så vi fortsätter att kämpa på. Godnatt 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback