Motivation

ÄNTLIGEN känner jag mig motiverad att träna igen. Nelion har nu 3 dagar i rad tillåtit en hel del träning och idag sprang han runt i salen nästan hela tiden. Det underlättar så mycket med en nöjd bebis. Visst, han kommer titt som tätt och sträcker händerna och vill upp men det är ju bara bra för då får jag ju nästan 9 kg extra i övningarna. Och vet ni vad? Jag har inte fått ont i bäckenet/rygg/mage alls den senaste tiden. Så himla skönt. Jag tränar nästan ingen bål för att jag är så rädd att få ont. Men bålen är ju inblandad i de flesta övningar såklart ändå så det går ju inte att undvika. Och just därför är jag extra glad och extra pepp nu. Imorgon ska vi äntligen köra med Katja igen. Älskar hennes tabata-torsdagar! Så jag håller mina tummar för att Nelion tillåter träning imorgon igen. Nu när Nelion nästan alltid sover 19-22 utan uppvak så ska jag börja försöka hinna komma iväg på något av 19.30-passen. Dock måste man boka en vecka innan för att få plats på dom. Så det gäller att planera. Idag tog vi en långpromenad till actic Boländerna och sen gick vi till dagis och hämtade barnen på eftermiddagen också så det blev nog strax över en mil idag. Så underbart väder! Vi hade +6 grader oxh strålande sol. Så jag funderar på att plocka fram skalkläderna nu och varva med fodrade galonkläderna. Har ni plockat fram dom ännu? 

(null)
Nelion och Elias. 10 dagar mellan dessa två vilddjur som var överallt idag i salen. Gullungar! 

(null)

(null)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback