Maginfluensa?

Det gav sig inte med magbesvären. Imorse sedan Mille vaknade var han trött, slö och hade jätteont i magen. Han bara låg i soffan och svarade knappt när jag pratade med honom. Somnade även två gånger under tre timmar. Efter att jag varit ute och sövt Nelion och kom in igen så var han alldeles slö och svår att få kontakt med. Han började svettas och fick snabb puls. Jag var helt säker på att han skulle kräkas med det hände aldrig något. Han åt en glass och sen blev det lite bättre. Därefter så åt han både lunch och middag och klagade litegrann på magen efteråt men var iaf pigg. Så vi håller verkligen tummarna för att han mår helt bra imorgon så vi slipper ställa in helgens bravader. 

Med andra ord så blev det ingen mamma-träning för mig idag heller. Ingen alls på hela veckan. Men jag har iaf hunnit dragit igenom hela kroppen på gymmet så det känns enda okej. Nya tag nästa vecka. Då ska jag även sätta igång löpträningen igen. Längtar efter ljusare kvällar efter 19 nu. 

Och vet ni? Våra första fröer har grott och först upp var basilika och timjan. Nelion rev ner hela vår tomatodling igår så den fick jag göra om. Så nu har jag byggt en mur i form av drinkvagnen framför plantorna. Igår planterade vi även vattenmelon och imorgon är det gurkornas tur. Vi har bestämt oss för att bygga ett växthus av plexiglas och trä. Jag var inne på att bygga av gamla fönster först men insåg att det var alldeles för mycket jobb med att kitta och måla för att få det bra. Så vi hittade faktiskt en kille via marketplace som sålde plexiglasskivor han hade fått över så det inte blev så dyrt som det är i butik. Det ska bli så himla roligt, längtar verkligen tills det är klart Nu ska jag sova. Godnatt

(null)
Igår kom jag till gymmet runt 19.45 och då var det smockat med folk. Idag var jag där 20.15 och då började det avta med folk. Så när jag gick strax efter 21 var jag nästintill själv. Så det ska jag fortsätta med hädanefter. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback