Bloppis

Sedan igår på förmiddagen har all min tid gått åt till att fota kläder till min nystartade bloppis. Hittills har det gått rätt dåligt med försäljningen men med tanke på hur pass få följare jag har ännu så får jag väl vara nöjd. Jag vet inte riktigt om det kommer att löna sig men jag har iaf gjort ett försök. Det som inte blir sålt försöker jag sälja på loppis i vår. 

Tobias började jobba 50% igår och hittills har det gått helt okej. Barnen fick välja denna vecka om de ville gå på förskolan eller inte och dom valde att gå. Det är nog första gången detta händer. Tobias har hämtat dom tidigt både igår och idag. Imorgon och på fredag är dom lediga. Vi har inte planerat nånting mer än att vi ska försöka hinna plantera. Junelle har helt fastnat i pusselbyggandet så hon vill bygga pussel hela dagarna. I måndags var Junelle och Nelion med mig och tränade och idag var det bara jag och Nelion. Nästan så att det är lättare att ha med två barn på gymmet än ett för då underhåller dom ju varandra. Imorgon är det ingen mamma-fitness så då hittar vi på nånting annat. I helgen ska vi hälsa på farmor och Håkan och barnen ska även på innebandy med morfar. Vad gör ni för kul på sportlovet? 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback