Bakslag

Junelle har fått sitt första bakslag sedan hon slutade med nattblöja. De senaste dagarna har hon kissat i sängen två gånger och vaknat upp jätteledsen. Jag har bara väntat på detta då det gått över förväntan hittills. Hon har även kissat på sig ett par gånger dagtid de senaste dagarna. Så nu blir det till att försöka kissa det sista vi gör innan läggning och kanske väcka och fråga om hon behöver kissa. Milian fick vi ta upp på potta och kissa varje kväll/natt då han ofta kissade på sig. Men det har vi inte behövt göra ännu med henne. Men detta är ju naturligt. De flesta barn verkar få bakslag någon gång. Hon brukar ju annars vakna av att hon behöver kissa. Lilla gumman. Tycker så synd om henne när hon blir så ledsen. Älskling. Nu ligger hon bredvid Nelion i bäddsoffan och sover och jag ska snart göra dom sällskap. 

Jag försöker bli av med mitt sockerberoende och är inne på dag fem utan choklad/sötsaker. Hur fasen klarar man detta?! Jag dricker kaffe istället men håller på att bli tokig. Men jag ska försöka klara två veckor och se om beroendet lättar. 

Godnatt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback