Så jävla less

Jag är så urpumpad på energi just nu. Den ena sjukdomen avlöser den andra för Nelion. Idag avslutade vi antibiotikakuren och idag fick han feber igen. Jag tror inte att Kåvepenin hjälper på honom längre efter alla dessa kurer. Han har iaf varit väldigt hängig idag för första gången på alla dessa sjukdomstillfällen. Han hostar och det rinner i näsan. Så det känns som en klassisk förkylning denna gång. Men det kan ju säkert vara körtelfeber också för den kan sitta i flera vexkor har jag förstått. Igår fick vi ÄNTLIGEN kallelsen hem till öron, näsa hals. Den 30/12 ska vi dit. Sen hoppas jag att läkaren är bra och att vi får snabb tid för åtgärd därefter. För  jag orkar snart inte oroa mig över allt detta längre. Jag kan inte fokusera nånting alls på mig själv när jag inte mår bra i psyket och därför har jag inte kommit igång med träningen igen efter min långa förkylning. Så det är en ond cirkel av det hela. Så fort Nelion blir frisk ska jag försöka fokusera lite på mig själv. Så jag kan må bra och bli lite piggare. Nu vill jag bara fokusera på att allt ska bli bra med honom. Min lilla älskling. Usch vad jag hatar när barnen är sjuka. 

Inte nog med detta så upptäckte vi ikväll att Junelle har fått springmask. Hon upptäckte det själv när hon satt på toaletten och sa "mamma jag ser nånting vitt som rör sig där nere". Alltså halleljua vad vidrigt. Tyckte så synd om henne. Så det blev ju raka spåret till apoteket och där blev det problem så vi fick ringa kry för att då recept då alla receptfria var slut i hela landet! Och nu ska vi tvätta alla sängkläder och underkläder i 90 grader. Alla barnen har fått behandling så nu är det bara jag och Tobias kvar. Vi tar också varsin tablett ikväll. Jag minns så väl när jag själv hade det bär jag var liten. Det kliade så mycket. Så det var tur att Junelle såg en mask för annars hade det nog gått ett tag innan vi upptäckt det och det hade nog börjat kli mer. 

Nu ska jag kolla på bachelor och slå in lite paket. Har fortfarande ca 30 småpaket kvar att slå in. God kväll 😊

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback