Bröllop nummer två

Herregud vilken helg det varit! I fredags var vi hela familjen bjudna på kräftskiva. Det var så himla roligt att barnen kunde följa med och ännu bättre att det var i björklinge för så kunde mamma komma och hämta barnen när dom ville hem och sova. Vi hade tänkt gå hem tidigt med tanke på bröllopet dagen efter men så blev icke fallet. Vi gick istället hem bland dom sista. Vi hade väldigt trevligt med andra ord. Och då ska ni bara veta hur trevligt vi hade det dagen efter! Det blev ett riktigt pangbröllop för Tobias fina syster och hennes Fredrik. Allting var så otroligt fint ordnat in i minsta detalj och stämningen var sådär alldeles allldeles ljuvlig hela dagen. Riktigt lyckat blev det. Tack herr och fru Berlin för det. Magiskt verkligen. 

Jag och Tobias har gått i bröllopstankar ett tag nu men inte riktigt greppat hur vi vill ha det ännu. Var? När? Vilka? VARFÖR? Frågorna är 100-tals. Jag skulle absolut kunna tänka mig nånting liknande detta bröllopet fast jag skulle vilja ha vigseln utomhus vid vattnet. Och inte i kyrkan. Helst skulle jag vilja gifta mig i ett megastort växthus/panoramatält vid vattnet någonstans. Kanske utomlands. Ja, ni förstår. Vi har inte kommit längre än så i våra planer men det blir extra roligt att börja spåna efter att man varit på flera bröllop nu i sommar. Och nästa sommar vet vi redan att minst ett bröllop väntar. Jag verkligen älskar bröllop och längtar så tills det blir våran tur. Så fort vi börjat jobba båda två ska vi börja spara och bestämma oss för en budget. Så himla roligt!!!!! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback