Blöjfri

Sedan en vecka tillbaka har Junelle varit blöjfri 24/7. Ingen nattblöja och heller ingen olycka. Innan vi tog av den så var det typ varannan dag med kiss och varannan dag utan. Jag hade förberett mig på att göra som vi gjorde med Mille men hittills har vi inte behövt. Mille drack välling så länge men sista halvåret tog vi upp honom och kissade på pottan innan vi själva gick och la oss. Och då klarade han sig rätt bra trots en hel flaska välling på kvällen. Igårkväll drack Junelle ett stort glas vatten precis innan hon somnade och vaknade även av att hon var törstig. Men hon klarade ändå att hålla sig. Jag är så imponerad. Men det kommer ju säkerligen bakslag. Mille hade bakslag stax innan sommaren så det kommer ju garanterat. Men hittills är jag så himla stolt. 

Gymnastiken var ingenting för Junelle. Vi gick dom två första gångerna och hon var det enda barnet av typ 20 som vägrade vara med. Sen försökte vi två torsdagar till men hon ville inte. Som tur var får vi pengarna tillbaka. Man måste ju testa för att veta. Till våren får vi testa nånting annat. Idag är det avslutning på fotbollen och förhoppningsvis är båda taggade på att fortsätta till våren. Vi är precis hemkomna från ett extra-besök på bvc pga dålig sömn och klen viktuppgång. Det gick bra och eftersom att sömnen har varit bättre de senaste två nätterna så pratade vi mest om mat. Så nu har jag fått lite tips. På 1,5 vecka hade han iaf gått upp 200 gram så nu väger han nädtak 7 pannor. 6985 gram. Lilla killen. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback