Bf + 3

Idag har vi kommit till 40+2, dvs samma dag då Mille föddes. Jag har tänkt att han föddes i 40+3 men det blir ju fel eftersom att bf är 39+6. Jag tänkte att bf var 40+0. Så denna dag kom alltså Milian (beräknad 7/11 men kom 10/11). Jag har en känsla av att lillebror gör detsamma. Vi får väl se om jag har rätt. Jag drar iväg en liten chansning på längd och vikt här för det har jag ju inte gjort tidigare. Jag känner att bebisen börjar ta ordentligt med plats så jag gissar på att han väger 3420 gram och är 51 cm lång. Spännande att se om magkänslan stämmer :) 

Vi har haft en skön och lugn helg tillsammans och mestadels varit hemma. Det har ju varit fantastiskt väder så vi har passat på att åka skridskor och varit ute en del även fast det har känts som vi varit ute för lite. I fredags var Ronja, Tomas, Leonell och Julian här och vi lagade mat tillsammans. Sen hade vi lite fredagsmys med frukt och paj. Barnen var supernöjda :) I lördags var vi på kyrkogården och sa grattis till gammelfarmor som skulle ha blivit 79 år. Sen åkte vi skridskor på eftermiddagen och bara väntade på bebis. Medan vi var borta var Stoffe här och la golvet i badrummet. Det blev såå bra! Igår skulle farmor Eva ha kommit hit men det blev ändrade planer. Hon hade varit hos kusin Elvira som också fyllde år i lördags och efter kalaset hade Elvira blivit magsjuk så vi vågade inte ta risken. Så det blev en runda på bauhaus och på eftermiddagen blev det mathandling.  

(null)

(null)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback