Mitt största intresse

Sedan jag blev gravid första gången har jag haft ett stort intresse för barnkläder. Jag älskar verkligen att köpa kläder till barnen! På senare dagar har jag fått upp ögonen för begagnade kläder mer och mer och nu vet jag nästan exakt vad jag ska kolla efter när det gäller begagnande kläder. Tradera är ju rena rama guldgruvan. Jag både köper och säljer kläder där och sålde precis mitt första klädpaket efter Nelion. Man får rätt skapliga summor för kläderna som är i bra skick. Jag är mer än nöjd! Ska försöka orka ta tag i alla kläder i storlek 50/56 under helgen. Det som tar mest tid är ju helt klart att fota allting. Sen sköter ju tradera resten förutom att skicka iväg plaggen. Men jag rekommenderar att sälja i paket för då kan man skicka allting i postens "skicka lätt" för 58 kr. Supersmidigt! Jag har nog snart sålt lika mycket som jag har köpt tror jag. Idag fyndade jag en inovi-dyna som jag ska använda snart när vi testar sittdelen till mini eftersom han är lite väl liten utan den (tror jag). Min rygg har börjat krångla ordentligt nu så jag måste dra ner på bärandet och därför tror jag att vi byter till sittdelen till semestern. Blir ju roligare för honom också att slippa ligga ner och missa allt roligt som händer. Vi får se. Men är han inte mera nöjd i sittdelen så byter vi tillbaka till liggdelen igen. Ni som haft bebisar som inte varit helt nöjda i liggdelen, när har ni bytt? Och vad har ni haft för dyna? 

Nu är det helg igen. Imorgon har vi inga direkta planer mer än att jag känner att jag behöver få mer tid med dom stora barnen. Förhoppningsvis kan Tobias ta Nelion ett tag så att jag kan fokusera på dom två andra för en stund. Det blir alldeles för lite av det och jag har väldigt dåligt samvete över det.
På söndag tänkte vi åka på fallets dag och träffa barnens farmor och deras gammelmormor. Sen är helgen slut och det är bara några dagar kvar till midsommar. Vi hoppas på lite varmare väder än vad prognosen säger just nu. Jag har ju handlat kortärmat till alla barnen. Och till mig själv. Kanske får vi planera om. 

Nu ska jag försöka sova lite innan Nelion vaknar för mat. Godnatt och trevlig helg.

(null)

(null)

(null)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback