Köpa och sälja

De senaste dagarna har jag sålt 5 klädpaket på tradera och jag är riktigt nöjd med belöningen. Det är så härligt när man säljer saker och kan köpa nya saker som barnen verkligen behöver. En in och en ut brukar jag tänka, haha. Jag köpte en solhatt från pop till Nelion häromdagen för 35 kr. En sån mjuk och härlig som kostar 149 kr ny. Då blir man lycklig!  Eller iaf om man är nördig som jag är. Just nu letar jag nya sandaler till Mille. Helst ska dom vara oanvända för att jag ska köpa dom. Får se om jag lyckas hitta några. Är inte alls nöjd med dom vi köpte på rean för ett tag sedan. Dom bara åker av foten hela tiden. Han behöver ett par rejäla som han kan springa i på semestern. Helst likadana som förra året. Kavat vallby, grymma! Annars ska vi nog testa ett par från Viking. Får se vad jag lyckas hitta. Några tips på andra bra sandaler med stängd tå? Jag hittade även en gåstol som jag letat efter ett tag som jag ska köpa till Nelion. En sån där som kostar 1200 kr i butik som jag köper för 400 kr begagnat istället. Yeah. 

Idag har vi haft en mysig dag på sommarcafet igen och idag träffade vi Minna och barnen där. Så himla perfekt att kunna fika, leka, sjunga, dansa mm på ett och samma ställe. Och dessutom socialt umgänge, både för mamman och barnen. Imorgon ska vi till björklinge och mammas jobb. När mamma slutar ska vi hem och titta på fotbollen, så spännande det ska bli!!! Mamma skulle fixa lite god mat också, lyx. Bästa mamman. 
Tobias jobbar ikväll och jag har precis fått i säng det sista barnet. Inte lätt att natta tre barn samtidigt vill jag lova. Men det är tur att dom somnar som bäst tillsammans, annars hade det varit en omöjlighet. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback