Uppföljning

Läkaren ringde upp idag och enligt honom var det ingen stor hörselnedsättning på VÄNSTER öra. Jag fattade tydligen fel igår. Hon måste ha förklarat fel eller sagt fel öra till mig. Eller skrivit fel i cosmic. Han tyckte inte att vi behövde följde upp detta mer än att göra ett nytt hörseltest och sedan komma till honom för ett återbesök i april. Som det är idag så är halsen bättre och därför var han tveksam till operation. Jag själv känner mig också tveksam när det är "bra". Han är ju alltid lite tjock och svullen i halsen men andningen är normal på nätterna nu när han inte är tokförkyld och har ont i halsen. Så det känns bra just nu med bara ett återbesök. Bara att vi inte glöms bort känns bra. 

Idag var jag en snabbis till Gränby på fm och träffade två personer jag känner. Båda frågade vad barnen var och om jag var ledig. Kändes mycket konstigt att svara att jag faktiskt var ledig och att barnen var på förskolan. Jag snabbshoppade amnings-bh och en amnings-topp och lite mat. Sen har jag bara legat på rygg. Somnade i soffan vid 12 och vaknade vid 14. Käkade lunch (!!!) sen var det dags att hämta barnen. Imorgon har jag heller inga större planer. Kanske ska jag gå igenom någon kökslåda och åtminstone kasta det som är skräp. Tobias är iväg och jobbar ikväll. Jag är så tacksam för att dom har fått möjlighet att tjäna extrapengar nu när ytterligare en tuff föräldraledighet väntar. Dessutom att Tobias får jobba med någonting han trivs med och tycker är roligt. Positivt nu är att jag är ledig på helgerna och därför kommer vi att kunna följa med när han ska jobba. Så blir det lite mera familjetid iaf. 

Vi har tänkt att börja med badrummet nu i januari och igår fick vi massa bra inspo och jag tror att jag är helt fast i åtminstone golv från Bricmate! Vi ska beställa hem provplattor och se vad som passar bäst ihop. På väggarna blir det nog samma vita som nere skulle jag tro. Nu ska jag nog försöka sova här mittemellan mina två små underbaringar. Sov gott alla. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback