Köpgalen

Alltså kag har verkligen fått någonting som jag tror äe en besatthet. Jag vill typ handla allting jag ser i babybutikerna. Hittills har vi bara handlat begagnande saker men de sista som ska inhandlas hittar jag inte begagnat. Och det finns ju sååå mycket fint!!! Blir alldeles galen! Igårkväll innan jag somnade låg jag och kikade runt efter drömfångare för baby. Hittade ingen jag gillade. Men sen idag när jag fick runt på Babyworld (min ÄLSKLINGSBUTIK) så hittade jag en drömmig som passade perfekt till vaggan. Idag ska jag få några rabattkuponger av Lotta så att det åtminstone blir lite billigare att handla det som återstår. Jag älskar ju rabatter och rea som ni alla vet! Är det 20 kr det handlar om så är det iaf nånting haha.

Både elefanten och molnet är speldosor. Så himla fina. Vill ha båda 😩

Den här är ju så fin! Jag har ju redan köpt en vagnmobil och denna satt inte fast så bra i donkeyn tyvärr.

Jag är ute efter en speldosa till babyskydd/vagn. Det fanns flera fina. Hur ska jag kunna välja? 🙈

Visst var den fin? Allting är i mjuk filt 😊

Det här är också en speldosa som jag fastnade för.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback