Ett besök på förlossningen

Efter att jag haft migrän tre gången på en vecka och igår mådde allmänt konstigt. Flimrade framför ögonen, kände mig alldeles skakig och nästan svimfärdig. Och illamående på det. Jag började själv tro att det kunde vara havandeskapsförgiftning och därför ringde jag till förlossningen. Bm jag pratade med misstänkte inte att det var det men hon hörde att jag var orolig så hon bad oss komma in iaf. Så vi åt dit och lämnade urinprov, kollade blodtrycket, kopplades upp på ctg och fick träffa en läkare. Allting såra bra ut så efter 2,5 timmar var vi hemma igen. Såhär i efterhand kändes jag mig dum och kollade som åkte inte men det lugnade mig iaf litegrann. Jag början tro att det var en panikångestattack jag fick igår. Det är mest troligt. Så mycket som jag går runt och grubblar och orkar mig hela tiden så är det högst troligt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback