Bra dag

Idag har jag haft min bästa dag på länge. Nästan helt utan illamående. När jag lämnat barnen på förskolan imorse åkte jag direkt upp till syster på sjukhuset och var där tills det var dags att hämta barnen igen. Sen hann vi bara hem och byta om innan vi blev bjudna till Ronja och Tomas på mat. Så himla skönt och tacksamt då vi inte hade hunnit planera nån mat idag. Vi fick jättegod kyckling och pommes med fetaoströra mm. Smarrigt och lyxigt såhär mitt i veckan. Imorgon måste jag upp till Gränby och lämna in min telefon på lagning, lyckades krossa hela skärmen igår. Sen måste jag försöka ringa banken och även försöka pausa mitt gymkort. Sen ska vi till barnmorskan kl 14.30 och kolla om lillebror har vuxit någonting. Det blir spännande och se om huvudet har fixerat sig eller om det är något rörligt än. Hon sa ingenting om det sist mer än att huvudet låg långt ner i bäckenet. Jag är så himla dålig på att ta bilder på magen nu även fast kag lovat mig själv att ta en bild varje vecka. Jag vet inte heller hur länge jag ska våga vänta med att göra gipsmagen denna gång. Tror nog inte att jag vågar vänta längre än till vecka 37. Vore trist om denna graviditeten inge blev förevigad på samma vis som dom andra två. 

(null)
Idag fick jag hem de sista kläderna som jag tänkt packa ner i BB-väskan. De blåa kläderna är allting i storlek newborn som ska motsvara 50-56. Jag hoppas att detta ska passa våran lilla pojke. Jag kommer nog inte att ta med de vita setet då det är en storlek större (1-3 månader). Däremot kommer jag nog packa i något annat set som är lite mindre och eventuellt ett som är lite större. Det ska vara omlott-bodys iaf. De är smidigast. 

Sov gott allihopa. Kramar 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback