Lilla J är här!

Äntligen har lilla Julian, barnens tvillingkusin, kommit till världen. Och Leonell är nu storebror. Lilla J är bedårande och hans föräldrar gjorde ett så himla bra jobb under förlossningen igår. När jag fick se första bilden kom tårar av lycka. Så himla fin liten kille. Vi är så nyfikna på att få träffa honom nu! Junelle tjatade såklart direkt imorse att hon ville åka till bebisen NU NU NU. Och hon ville titta på bilderna på honom kanske 100 ggr innan hon nöjde sig. Stort grattis till den nya lilla familjen och den nya familjemedlemmen 🖤

Såhär i väntans tider med 17 dagar till bf så blir man nog extra känslig och tycker att det är lite extra spännande att få höra hur det gått osv. Jag ska ju själv gå igenom samma sak väldigt snart. Och denna gång har jag tänkt så otroligt lite på förlossningen så jag kan inte påstå att jag känner mig mentalt förberedd. Imorgon ska vi träffa barnmorskan och gå igenom tankar inför förlossningen och förhoppningsvis mäta magen osv för sista gången. Jag har ett besök bokat den 13/3 också men det hoppas jag få slippa. Vill ju ha bebis här nu!!!!!!! Men iofs kan det få bli lite vårigare väder ute först. Verkar dock inte så. -12 grader imorse och på torsdag är det mars månad. Aja, det är otroligt härligt och vackert ute nu iaf. Solen har skinit i flera dagar men igår snöade det nästan hela dagen så nu ligger det ett tjockt snötäcke även över Uppsala. 

Idag har jag varit och veckohandlat och samtidigt passade jag på att boka gravidmassage till imorgon. Jag kände att jag behövde unna mig det nu eftersom jag suktat efter det i flera veckor och graviditeten lider ju mot sitt slut så det kändes som att det var dags nu. Ikväll ska vi till babyproffssen och köpa en ståbräda till vagnen, dom har 20% på hela butiken inklusive nybeställningar! Ha en trevlig dag allesammans :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback