Rullar på

Dagarna har rullat på i full fart. Igår var vi hemma hela dagen med någon sväng till lekparken och lek med grannarna. När Tobias kom hem åkte jag och Nelion till Gränby för lite shopping, bl.a. en present till lilla Ottilia och lite kalasgrejer. Idag har dagen varit ungefär likadan som igår. På eftermiddagen fick vi finbesök av den nyblivna lilla familjen med lilla Ottilia. Sötaste lilla tjejen jag sett. Som en liten docka med ett väldigt flickigt utseende. Bedårande söt. Och hennes föräldrar var så himla lugna och harmoniska med henne. Det var så roligt att få träffa dom. 

Och till en annan rolig sak. Inte nog med att en av mina bästa barndomsvänner precis har fått barn så ska en av mina andra närmaste barndomsvänner gifta sig nästa sommar. Hur amazing? Ännu bättre är att hon ska gifta sig på mitt nya favvorställe - Gotland! Och vi är dessutom bjudna!!!! Så vi kommer med 100% säkerhet att få uppleva Gotland igen nästa sommar. Lääääängar ihjäl mig. Och drömmer mig bort till ett eget bröllop. Jag vill också. Dröm, dröm, dröm. 

Imorgon ska vi till björklinge och bada med mor och far. Troligtvis sover vi kvar där då tobias ska iväg och jobba på kvällen. På torsdag blir det nog också bad innan vi åker hem och planerar och fixar inför kalashelgen. På lördag blir det vuxenkalas och på söndag barnkalas. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback