Fortsättning på gårdagen

De senaste dagarna har jag letat mycket efter kläderna till pojkarna. Jag brukar alltid ha lätt att hitta fina (enligt mig) kläder till dom men just för tillfället tycker jag att det fanns dåligt med kläder i min smak till både Milian och Nelion. Jag ville passa på att handla nu när butikerna har 3 för 2 men hittade knappt nånting till Mille. Jag älskar att jag fortfarande får bestämma vad vi ska handla för kläder för det är ju sååå roligt. Till Junelle däremot fanns det galet mycket fina plagg. Skulle kunnat shoppat loss för flera tusen på Lindex just nu. Länge sen dom hade så mycket fint i Junelles storlek. 

Nu när Nelion har blivit lite större kände jag litegrann för att frångå bodys litegrann. Men när jag började rota bland allting så saknade jag verkligen vita omlottbodys. Man klarar sig lixom inte utan dom i någon storlek. Dom är det enda plagget som vi har använt varje dag sedan han föddes. Fick jag välja ett enda plagg så skulle det absolut bli det. Alla byxor passar till och det är så skönt att slippa krångla över huvudet. Så det får bli ett 2-pack med sådana i storlek 68 också. Sen kanske det får räcka. 

Idag har vi tagit våran andra tbe-spruta så nu har vi fullt skydd. Så nu kan vi kanske våga oss ut i skogen igen. För det är ju dags för svampplockning snart, och det vill vi ju helst inte missa. Synd bara att Nelion inte får vaccineras förrän i vår. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback