Jobbhelg

Denna helg har bestått av kvällspass på fredagen och därefter kvällspass lördag och dagspass söndag. Därmed jobb hela helgen. Jag är ju sådär att jag vill jobba HELA helgen om jag ändå ska jobba. Och i mitt yrke kommer man inte ifrån att jobba obekväm tid. Det är tur att det är otroligt roligt :) Det här var min första jobbhelg sen mitten av juli så jag var lite orolig för hur det skulle gå. Men det gick huuur bra som helst. Världens bästa helg. Superduperbra! Och bästa kollegorna! 


I fredags var jag med barnen på förmiddagen sen kom mamma och hämtade hem dom till björklinge när jag åkte iväg till jobbet. Dom var överlyckliga! K lördags innan jobbet var det skridskoskola och det gick inte alls bättre denna gång. Milian gick inte ens ut på isen. Så vi tror att vi skippar och betalar för resterande 10 ggr och ist åker när vi känner för det. Så kan lillbruttan få åka lite hon också. Efter det åkte vi ut till jälla på jälladagen. Hade vi haft lite mera framförhållning så hade det blivit en toppendag men det blev ist en fm med hormonrubbningar utan dess like. Så igår var det faktiska skönt att få åka till jobbet och bara släppa det som var på förmiddagen. Alla dagar är inte bra dagar. Idag efter jobbet åkte jag ut till björklinge där barnen var med mamma. Tobias jobbade lite extra så mamma var snäll och hjälpte till med barnen. Det blev även gomiddag - plankstek! Vi har ganska nyligen kommit hem. Tobias är och veckohandlar själv för första gången sen vi började med veckobudgeten. Ska bli väldigt spännande att se vad han hamnar på för summa och hur mycket han får med sig av det vi planerade. Haha. 



Skeptisk till allt nytt
Man fick klappa kalvar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback