FYND

Alltså jag har verkligen hittat en ny favorit - WISH! Finns ju hur mycket saker som helst typ gratis. Visserligen är det första gången jag beställer därifrån så jag vet inte vad det kommer hem för grejer, det återstår att se.


Sen får man ju inte glömma min gamla goding, tradera! Klickade hem en overall till Junelle igår som jag tänkt köpa när det blir tillräckligt med rabatt. Didriksons migisi dusty pink. Jag hade turen att klicka hem den för bara 400 kr! Känner mig nästan som ett barn på julafton :) Just nu håller jag på att buda på thermobyxor från pop till Junelle. Pop har så bra kvalitet så de brukar oftast vara bra andrahandsskick på deras grejer. Ska även kolla efter några billiga men bra regnkläder till Mille som han kan ha som extra. 

Någon som testat pops tunna ullmössor? Jag velar mellan att köpa sånna till barnen eller deras vanliga randiga i bomull? 

När hösten har kommit har det plötsligt blivit roligt att fixa hemma inne igen. I måndags fick jag nåt form av ryck och kom på hur jag ville göra i badrummet för att få lite mera ordning. Igår var det klart. Snabba ryck med andra ord. Vi tog med oss barnen och åkte till ikea efter middagen (rekommenderas inte att vara på ikea efter kl 19 med två barn under 4 år). När
Vi kom hem började Tobias skruva och igår när jag jobbade hade han gjort klart. Så idag var jag och barnen och köpte korgar till tvättmedel/blöjor samt en ny matta. Tänk vad det lilla kan göra mycket när det kommer till inredning. Nästa projekt blir att byta gardiner i vardagsrummet. Jag har hittat ett par rosa på åhlens som jag suktar efter. Sjukt fina. Sen måste jag ta tag i alla kökslådorna nästa vecka. Det är totalt kaos och ostrukturerat i dom! Sen är det garderoben och sist lekrummet och allt pyssel som ska organiseras om. Så jag har att göra på kvällarna den närmsta tiden.

Nu ska jag sova och ladda om för imorgon, sista passet på jobbet denna vecka. Imorgon efter jobbet ska vi göra en spännande sak, uppdaterar om det senare! Godnatt

Donnan som själv bestämmer vad hon ska ha på sig 😂

Skriv inläggstext 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback