Less

Nu är jag less på dom här jäkla utslagen och huvudvärken som dom har gett mig sedan i torsdags! Idag är barnen på förskolan och jag ligger hemma och väntar på läkarbesök som är kl 14. Idag har jag faktiskt tagit alvedon mot huvudvärken och sovit i 3 timmar på förmiddagen. Vaknade när dom ringde från vårdcentralen och talade om att läkaren var 15 min sen! 


Om jag känner mig hyfsat pigg och vi kan hämta cykeln på verkstaden (lagat punkan) så kanske vi cyklar ner på höstmarknaden sen. Tobias har bilen hela dagen och jag blir sååå låst utan bil. När man är ledig utan barnen finns det extra mycket man skulle vilja ha gjort, tex åka och slänga skräp, handla mat, handla blommor mm. Idag hade jag verkligen behövt åka till Gränby och handla lite småsaker. Vi håller på att bygga ett babygym så jag behöver lite saker från panduro. Men det får vänta till imorgon när jag har bil. Idag var det skönt att inte känna några måsten eftersom jag ändå har sån himla huvudvärk. Ibland är det skönt att bara få vara också. Men nu längtar jag till att få läkarbesöket överstökat och att få gå och hämta barnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback