Ingen röst

Så fort jag blir förkyld och dålig i halsen så försvinner min röst. Det är inte så konstigt med tanke på ärren som finns på mina stämband. Dom är väldigt känsliga. Så från i torsdagskväll började rösten försvinna. Igår var det värre och igårkväll var det värst. Då fick jag inte fram ett ord och då var jag ändå tvungen att kackla mig fram i ett samtal till jobbet. Så jag har varit sjuk från jobbet i 2 dagar, panik! Hatar att vara det! Dessutom hade Milian feber natten till fredagen så jag hade båda barnen hemma och själv var sjuk, rolig fredag! Imorse hade jag så sjukt ont i halsen och kunde knappt andas för att jag hostade så mycket, så det var tur jag inte gick till jobbet... Hoppas verkligen jag blir bättre till imorgon så jag kan jobba då. Idag har jag legat i soffan hos mamma och pappa i björklinge hela dagen när barnen och Tobias varit i Gavlerinken på bamse-show. Hade önskat så att jag hade kunnat följt med med det hade jag ju inte kunnat oavsett om jag var frisk eller ej. Dom är hos farmor Eva och Håkan på middag just nu och jag ligger kvar hos mamma och pappa och väntar på att dom ska komma och hämta mig. Sen blir det lördagsmys med så mycket bättre och en skål med lösvikt! Trevlig lördagskväll allihopa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback