Så ledsen

Jag känner mig så himla ledsen just nu. Att det alltid ska vara flera saker att oroa sig över samtidigt. Milian hade ju streptokocker i halsen för ca 3 veckor sedan. Så fort vi slutade med 10-dagarskuren så fick han ont i öronen. Dagen efter började det rinna i ögonen och nu har han feber igen och halsmandlarna är jättestora. Han har sovit jättedåligt i flera nätter för han har så svårt att andas. Han harklar/hostar titt som tätt. Dessutom är han täppt i näsan. Tobias fick hämta honom tidigare idag från dagis för han var så hängig. Jag känner mig så ledsen och orolig. Imorgon ska vi försöka få en tid på öron näsa hals igen. När vi var där sist var han frisk och halsmandlarna var inte så stora. Nu är det helt annats. Jag kommer gråta om vi inte får tid. Tycker så synd om honom. Helst vill jag inte att han ska opereras men om det kan göra att han slipper det här i framtiden så vill jag inget hellre. Jag vill ha min pigga och friska kille ❤️

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback