10 november

Den 10 november kommer alltid att vara ett speciellt datum. Den 10 november 2013 det allra mest speciella i mitt liv. Den dagen som förändrade mitt liv. Då jag blev mamma, vi blev föräldrar. Till en ljuvlig liten pojke som var det finaste vi någonsin hade sett. Och det är han fortfarande. Tänk vad mycket vi har lärt oss på dessa 4 år av denna lilla kille. Magiskt! Varje dag lär han oss någonting nytt. Kärleken vid första ögonkastet har bara vuxit sig starkare och den kärleken kan bara en förälder till sitt barn förstå. Det viktigaste han har lärt mig från den dagen han föddes är vad som egentligen betyder någonting i livet. Och bad mycket som plötsligt blev ointressant när han föddes! Där är jag än idag. Får jag bara spendera tid med honom och min familj så räcker det. Ingenting annat är viktigt. Jag kan prioritera bort allting annat bara jag får vara med honom. Att bli mamma för första gången är det största man kan uppleva i livet, enligt mig. Att därefter få ge sin förstfödda ett syskon kommer som nummer två. Att få ge Milian ytterligare ett syskon är ju en känsla jag inte har upplevt ännu men jag har mina tankar och funderingar kring hur detta kommer att bli och hur jag känner inför det. Det delar jag med mig av senare. Nu har jag precis förberett  det sista (nästan) till morgondagens kalas. Igår firade vi Mille med alla nära och kära. Vi är otroligt glada och tacksamma för familj och vänner som bryr sig om våran son och tog sig tid att fira honom igår. Det betydde väldigt mycket för oss och honom. Han somnade 22 igårkväll och vaknade 06.15 imorse och började bygga lego. Ganska så nöjd kille! Ikväll somnade han också 22 efter allt legobyggande under dagen. Idag har vi även varit på Lucas 4-årskalas. Det känns som att det varit en lång dag för nu är jag sååå trött. Godnatt 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback