Hemsk dag

Usch och fy vilken hemsk dag detta blev! Jag har varit sänkt av febern hela dagen och har fortfarande sååå ont i kroppen. Imorse åkte Tobias iväg i 2,5 timme och värre 2,5 timmar har jag nog aldrig varit med om. Båda barnen levde rövare och var totalt missnöjda med allt och jag kunde inte röra mig från soffan. Det blev total kaos. Sen fick Tobias vabba resten av dagen. 

Han och barnen har varit såå duktiga och varit iväg och hämtat sand till sandlådan och sen gjort iordning våfflor. Sen hade dom filmkväll med lejonkungen och oliver & gänget - älskade familj! 

Jag har ringt jobbet och sjukanmält mig för första gången. Usch, det känns så jobbigt. Jag vet ju själv hur det känns att vara den som tar emot samtalet när någon är sjuk. Det blir till att ringa runt och försöka få in någon som kan jobba. Inte det lättaste med så kort varsel men vad ska man göra om man är hemma med feber?! Jag kan ju verkligen inte jobba... Det lär ju hända flera gånger. Jag har ju inte haft en enda vab-dag sedan jag började jobba för 2 månader sedan. Jag trodde att jag skulle behövs vabba typ varannan vecka. Det tackar vi ugglan och alla uggle-föräldrar för! Nu ska jag sova vidare och hoppas på att må lite bättre imorgon. Godnatt 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback