Förkylning

Jag har åkt på en riktigt förkylning och har känt mig sjuk idag och igår. Igår på jobbet fick jag springa ut från patienterna för att nysa. Det kändes inte alls bra men vad ska man göra. Det går ju inte bara att lämna allting och gå hem. Tyvärr. Så idag har jag försökt vila och dagen blev inte riktigt som jag tänkt. Vi skulle ha lekt med en dagiskompis till Milian men gjorde lite annan nytta ist, tex pantade burkar och handlade fredagsmys. På eftermiddagen var vi på 4H-gården och klappade djuren. Imorgon kommer barnens farmor hit och vi ska äta lunch på stan och kika runt lite.  Sen ska vi till björklinge på kalas för Ida och  Gustav :)


Min träningsvecka blev inte riktigt som planerat men så blir det ibland. Huvudsaken är ändå att jag når mitt mål. Nya tag nästa vecka! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback