Ajajaj

Fy satan vilken träningsvärk jag har fått från gårdagens tabata! Rumpa och lår! Jag trodde att jag hade tränat så pass mycket att jag skulle slippa, men icke. Inte nog med detta så provade jag nya grit's passet idag och det gjorde inte saken bättre. Först och främst hade jag för ont för att kunna genomföra passet ordentligt och dessutom var passet sjukt jobbigt. Inte nog med detta så tror jag att jag har åkt på influensa eller nåt för jag har under kvällen på jobbet mått skit. Jag tror att jag har åkt på feber nu också (hade ingen väl fungerande termometer hemma, och jag ska vara ssk?). Varenda cm på kroppen värker nu iaf och jag orkade knappt ta mig upp för trappan. Som "tur" var så är vi lediga imorgon och jag slipper min första sjukskrivning. Får se till torsdag hur det känns. 


När jag ändå klagar så kan jag väl fortsätta. Den där jäkla spiralen alltså! Den ställer hittills bara till med besvär. Jag har haft den i 1,5 månad och varit blödningsfri ca 2 dagar. Jag har småblött lite i stort sett varje dag. När jag fick mens för 1,5 vecka sedan blödde jag mera än vanligt (mycket) och jag fick ont på högra sidan. Sedan dess har jag känt av spiralen till och från hela tiden. Dessutom kan jag ta tag i trådarna och dra, sjukt konstigt. Så imorgon (om jag mår bättre) måste jag på drop-in-mottagningen hos bm och klippa trådarna. Blir det inte bättre så är spiral ingenting för mig! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback