2,5 månad

Nu har jag tränat i 2,5 månad. Redan efter första månaden kände jag att jag hade fått resultat. Jag blev mycket piggare! Nu efter 2,5 månad tycker jag att jag börjar få lite andra resultat. Jag börjar känna mig lite starkare men fortfarande långt ifrån vad jag vill vara. Litegrann har hänt med formen på kroppen också. Efter att ha fått två barn har min annars så väldigt platta och oformade rumpa blivit ännu plattare och ramlat ner några cm. Men det börjar faktiskt bli lite bättre. Det går åt rätt håll iaf! En kroppsdel som jag har riktiga komplex för just nu är brösten. Inga sport-bh-ar eller träningslinnen jag har sitter bra, det finns lixom ingenting att fylla upp med. Igår hade jag turen att min underbara sambo kom hem med en uppsättning nya träningskläder inklusive sport-bh till mig. Jag har kollat igenom mina bikinis inför resan i maj och inför sommaren och insett att INGEN passar. Jag vet inte alls vad jag ska sätta på mig för att det inte ska se konstigt ut eller särskilt för mig, kännas konstigt. För det gör det verkligen. Men jag vänjer mig väl. Kanske. Jag vet ju iaf orsaken till varför dom är så hemska - nämligen den fantastiska amningen som många kvinnor väljer bort just för stt slippa gå igenom detta som jag gör ju - att kroppen förändras (till det sämre enligt mig). 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback