Mot mina känslor

Förra veckan lämnade jag Milian på dagis trots att Junelle var hemma med antibiotika. Det kändes så konstigt. Men vi hade ju varit lediga i 2 veckor och på fredag är det avslutning. Så därför kände jag att han måste få gå på dagis för att hinna vara med och träna på rollspelet. I fredags var han det enda barnet som inte bestämt vad han ville vara utklädd till. Så den här veckan kommer vi göra samma. Han får gå även på onsdag fast jag är ledig. Då har jag iaf gjort vad jag kan för att han ska vilja vara med i rollspelet. Så det blir riktigt spännande att se på fredag hur det går. Hur brukar ni göra? Lämnar ni syskonet på förskola när ni vabbar med det andra barnet? Och isf varför? 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback