Helgen

Återigen en lång och bra helg. I fredags hade jag en efterlängtad kväll men mina fantastiska och väldigt saknade vänner. Vi grillade, drack vin och umgicks innan vi tog oss ner på flustret och dansade till hoffmaestro. Såååå roligt! Lördagen var dock inte lika rolig. Jag drack tydligen lite för mycket. Blä! Som tur var så hade en familj från ugglan ordnat ett jättehärligt och roligt kalas för deras två ugglebarn som fyllde år. Hade det inte varit för kalaset så hade jag nog sovit hela dagen. Josefine och Björn hade iaf ordnat jättebra för alla ugglefamikjee och fröknar. Dom bjöd på hamburgare, korv och fika och hade även hyrt en hoppborg för barnen. Så roligt! Barnen var toknöjda! Jag var så glad för nästan alla fröknar var också där och "firade".  Det var nämligen tänkt som ett avslutningskalas också. Även fast sommarfesten är på fredag. Nästa vecka blir en full vecka för barnen. Veckan efter går dom bara måndagen sen har vi "pre-semester" i en vecka.! Sen går dom veckan efter midsommar och sen stänger ugglan. För alltid. FY FAN! Mår så dåligt av den tanken. MEN. Förra veckan fick vi en fantastisk nyhet. En av förskolelärarna på ugglan, hon som skolat in Milian, kommer att följa med till närdaghemmet. Alltså, hur bra?!?! För oss kunde det absolut inte blivit bättre. Milian får med sig 2 kompisar och världens bästa pedagog. Detta betyder alltså att vi knappt behöver någon inskolning. Vi kan alltså flytta fram inskolningen ytterligare en vecka och därmed får vi EN VECKAS LÄNGRE SEMESTER! SOOO HAPPY! 


Idag har jag jobbat. Övriga familjen har åkt Lennakatten med grannarna. Innan jobbet var jag på ett grymt tabatapass och jag blev sååå taggad för träning igen efter en veckas uppehåll. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback