Träningen

Träningen går riktigt segt nu i sommartider och gruppträningspassen är väldigt få. Iaf på dom tiderna som jag brukar träna. Motivationen är väldigt låg men jag håller mig iaf till mitt mål som under sommaren är 2 ggr/veckan. Mindre än innan sommaren men samtidigt lagom då vi kommer att vara borta en del. Iaf så har jag ÄNTLIGEN gått upp till min ursprungsvikt, dvs 2 kg upp. Så nu känns det bra. Jag fick ett träningsprogram sist hos naprapaten som jag försöker köra 2-3 ggr i veckan samtidigt som jag tänker på att bära så lite som möjligt. Jag försöker bära Junelle på bpda sidorna, inte vara ena som jag hela tiden gjort. Om det inte blir bättre snart måste jag nog gå vidare med ryggen för annars kanske jag pajar den helt. Nu är det ändå hanterligt. 


Imorgonbitti åker vi till Orsa med hela kusinligan och blir kvar till söndag. På lördag blir det Tonteland och annars bara vara. Förhoppningsvis lite sol och bad. 

Föregående helg var amazing i Norrköping! Sällskapet, vädret, djuren, ALLT! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback