Feber

Sedan i fredagsmorse har Milian haft feber, ont i halsen och i ögonen. Han har även klagat på magen. I lördagsmorse kräktes han, troligtvis pga febern. Han hade som högst 39,8 i lördags och då blev jag riktigt rädd. Det har nästan aldrig hänt förut. Senare på lördagen åkte vi till Närakuten där dom tog både blodprov och halsprov. Inget av dom visade på bakterier. Så det tolkades "bara" som en virusinfektion. Idag blev det givetvis Junelles tur. Hon somnade i bilen påvägeb till Björklinge vid 11 tiden och sen somnade hon igen vid 17. Hon som aldrig brukar vilja sovs på dagarna. Och dessutom klarar en dag väldigt bra utan sömn. Då blev jag orolig igen. Men efter en Ipren blev hon superpigg och käkade som en häst.  Men nu ligger jag här med en kokhet liten tjej. Jag kan verkligen inte sova när barnen har hög feber. Hon har fått Ipren för en stund sedan så jag avvaktar bara just nu. Hoppas verkligen att det är bättre till imorgon. Jag mår så dåligt  när dom har feber, mina små älsklingar ❤️ 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback