Kroppen

Jag har säkert nämnt det här förut men idag är det mera påtagligt. Kvinnokroppen är fantastiskt som orkar med att gå igenom graviditeter och amningar efter varandra. Min kropp klarade båda bitarna bra men det fick sina konsekvenser. Jag känner inte igen mig själv! Jag är ett streck. Mina bröst var små innan barnen men nu är dom obefintliga. Det gör mig inte jättemycket förutom att inga behåar passar och jag känner mig okvinnlig. Min kropp är väldigt svag just nu också men det kommer jag att ändra på inom 3 månader. Igår började jag träna. Som jag skrev förut så kommer jag inte ha några höga mål men redan efter dagens pass så kände jag att målen ska höjas. Jag längtar verkligen efter en stark och pigg kropp som jag kan trivas i (jag får träna mycket bröst om jag ska trivas med kupan). 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback