Bra dag

Idag har varit en väldigt bra dag. Jag och barnen fick en lugn och skön förmiddag då vi hann dammsuga, ta reda på disk och laga lunch utan stress (väldigt ovanligt annars). Efter lunch hämtade mormor Junelle och jag och Milian grejade lite innan vi åkte ner på stan. Vi parkerade vid ån och gick till guntherska och fikade. Det var sååå mysigt. Bara han och jag. Sen åkte vi vidare till ukk för teatern. Kalas hos Maja gräddnos. Den var jättebra men lite mer en musikal än teater tyckte jag. Milian skrattade en del och sa direkt när vi kom ut "mamma det här var jätteroligt". Han hade tagit med sig egna pengar som han fick välja vad han ville handla för och det blev fiskdamm.  Två gånger.  Sen käkade vi middag i björklinge. Efter det lämnade jag barnen och gick till Jenny för tjejkväll. Det var så välbehövligt just nu. Jag fick verkligen prata ut och gråta sv mig lite. Jag har så fina vänner. Det spelar aldrig någon roll om det går dagar eller månader mellan gångerna, vi är ändå lika tajta. Allihopa. Jag älskar verkligen varenda en så mycket! Bästa tjejerna ever! 


Mamma nattade Junelle för första gången och det gick jättebra. Vilken lättnad. Och Milian somnade också utan problem. Tobias verkar ha haft det riktigt bra i Göteborg idag men jag får nog höra mer imorgon. Känns konstigt att han är borta två nätter i rad. Det har han knappt varit sedan Milian föddes. Milian ringde idag och sa att han saknar honom, så söt. Han sa också igårkväll att han ville åka och sova på pappas hotell. Gullungen. Nu ska jag sova några timmar. Godnatt 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback