Framsteg

Idag lämnade jag Junelle själv hos Lotta en liten stund. Det gick över förväntan. Hon tog Elin i handen och gick in när jag sa hejdå. Sen grät hon litegrann men kunde tröstas snabbt. Imorgon ska vi försöka lämna en lite längre stund och då kommer hon säkert märka på ett annat sätt att jag är borta. Hon är fortfarande väldigt klängig på mig när jag är med. Så det blir spännande att se! Hon äter iaf med god aptit och imorgon ska hon få sova en stund i vagnen också. 


Idag var jag hos psykologen igen. Det kändes väldigt bra, jag fick mycket beröm av henne. Hon tyckte att jag hade jobbat på helt rätt sätt för att må bra. Jag mår mycket bättre nu men oron finns med mig hela tiden. Oron att få en ny panikångestattack och den generella oron. Träningen är nog en stor del i det hela tror jag. Vi bokade in en ny tid om 1 månad iaf och det kändes väldigt viktigt. Så att det inte rinner ut i sanden bara för att jag mår bra just nu. 

Ikväll var jag på mitt första bodypump-pass på typ aslänge. Det var SVINjobbigt. Men grymt bra och roligt! Igår blev det ett gympass och på torsdag blir det grit strenght igen. Funderar på bodyattack imorgon om inte Tobias vill iväg och träna då. Någon som har kort på actic och kan tipsa om nåt bra pass? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback