Styrka

Nu har jag tränat 1,5 månad och jag börjar äntligen känna mig lite stark igen. Nu har jag nästan bara kört gruppträning de senaste veckorna men jag ska försöka lägga in 1-2 gympass med endast styrka också varje vecka. Förra veckan var jag patient och var därför tvungen att väga mig. Sist jag vägde mig vägde jag 48 kg och det var i december. Då var jag också patient. Så lite har jag aldrig någonsin vägt. Det här var i samband med mina panikångestattacker och när det var som värst fick jag inte i mig nån mat på 3 veckor.... Förra veckan vägde jag 51 kg! Kan ni fatta att jag blev glad? Visserligen har jag ätit som en häst i några veckor men nu äter jag normalt igen. Min normalvikt brukar vara 52 kg men kan även vara 53-54 om jag lyckats bra med träningen. Mitt mål fram till midsommar är att fortsätta träna minst 3 ggr i veckan och att bli starkare och piggare såklart. 


Imorgon och på tisdag är vi lediga. På torsdag är jag också ledig men då ska barnen vara på ugglan ändå för jag har tandläkarbesök och läkarbesök. Vad kan man göra i uppsala en ledig tisdag? Finns det några roliga "dolda" lekparker som vi kanske har missat? 

Igår var vi på legoutställningen och det var ju verkligen fascinerande, riktigt skickliga byggnationer! Efter utställningen bjöd mamma oss på brunchen i ukk och den var riktigt bra! Så en perfekt förmiddag blev det. Inte nog med det så avslutade jag (och kollegornas) min helg på jobbet med pizzaleverans. Så det gick ingen nöd på min mage igår inte :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback