Hektisk dag

Idag har varit en sån där dag som varit FÖR stressig. Jag har försökt hålla masken även fast jag varit på dåligt humör. Efter att ha sovit kasst i två nätter så har tålamodet varit illa och inte blev det bättre av att jobba till 15 och sen cykla hem för att byta om och duscha på typ 30 min sammanlagt. Tanken var att vi skulle ha åkt till Camilla och Niclas först men tillslut blev det omvänd ordning på det hela. Så vid 15.45-tiden kom vi iväg mot Tierp och satt sen i bilen påväg hem till Uppsala igen 18.45, blä säger jag bara! Alldeles för stressigt efter dessa kassa nätter och två tålamodsprövande dagar på jobbet. 


Iaf så gick det väldigt bra denna gång med Junelle. Hon var inge blyg för varken farfar, Marie eller någon annan. Till skillnad från sist när hon grät från början till slut. Milian var glad att få leka och busa lite med kusinerna :) Otroligt nog så höll sig barnen vakna hela vägen hem så det passade bra att åka förbi Camilla och Niclas trots att det blev sent för barnen. 

Imorgon ska vi gå på legoutställningen på förmiddagen sen ska jag jobba klart min helg! Godnatt 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback