Första lönen

Idag är jag glad. Första lönen på riktigt länge har kommit. Inte nog med det så blev det mer än vad jag hade räknat med trots att ob:n kommer på nästa lön. Så jag är positivt överraskad! Dessutom kom även pengarna från försäkringskassan idag, dom brukar alltid komma 27-28. Happy'


I förmiddags innan jobbet provade jag ett, för mig, nytt pass, challenge by actic. Och fy satan vilket mördarpass! Jag är glad att jag är ledig 3 fredagar i rad nu så jag slipper gå på det haha (går bara på fm-pass när jag jobbar kväll). Det var 5 varv tung cirkelfys. Jag var nära på att lämna salen efter första varvet. Men jag stod ut. Nu ska jag försöka sova lite innan jag ska upp till jobbet om några timmar. Hoppas på en lugnare dag imorgon i jämförelse med ikväll....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback