Sommarträningen

Det här med träning på semester är alltid lika svårt att få till. Jag visste ju redan innan att de var färre gruppträningspass under sommaren och därför valde jag att sänka mina mål till 2 pass i veckan. Jag måste ärligt säga att förra veckan var första gången som jag bröt mina mål sedan jag började i dec. Fy satan vad besviken jag kände mig alltså. Så den här veckan försöker ja ta igen det. Men det är sjukt mycket svårare att motivera sig nu när det är så få pass att tajma in. Så det har blivit mestadels gym för mig. På onsdag har jag bokat in ett pass med pt som jag egentligen skulle ha gjort innan sommaren, dumt bog. Men det blir bra. Jag blir verkligen inte människa när jag inte får träna. Trött, grinig och lat. Blä! Det blir spännande att se i höst hur det kommer funka då jag kommer att både lämna och hämta på dagis. 


Vi har haft tre härliga dagar på Gräsö. Barnen ÄLSKAR campinglivet men jag känner mig väldigt mätt på det efter 5 nätter denna sommar varav dom två sista nu var rätt jobbiga. Vi hade väldigt tur med vädret och blev bjudna på god mat osv. Nu återstår de sista två veckorna av sommarlovet innan inskolningen på nya dagiset börjar. Ska bli så spännande! 

Idag har vi även varit och hämtat våran nya familjemedlem. Berättar mer om det senare :) 

När man har hela gymmet för sig själv en fredagkväll :)
Kvällsläsning i tältet :)
Underbara ungar!
Hittade en rolig lekpark mitt i Öregrund :)
Middagsbjudning hos familjen Lindvall :)
Milian och Junelle gosar med lilla Lilly :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback